مصاحبه آرشیو خبر ها
پیرلو یا ساری ؟ در زمان ساری هم تیم خوبی داشتیم

پیرلو یا ساری ؟ در زمان ساری هم تیم خوبی داشتیم

برای فصل آینده اماده میشود و همچنان امیدوار است که بتواند همراه یووه به پیروزی های بیشتری دست یابد. جورجو کیه لینی که فصل های زیادی را با پیراهن سیاه و سفید یووه پشت سر گذاشته می داند که با شروع هر فصل، ماجراهای متفاوتی را تجربه خواهند کرد. او در یک گفت و گوی کوتاه حاضر شد و تاکید کرد شناخت محیط و فضای باشگاه به پیرلو برای نتیجه گیری کمک خواهد کرد.

 

امیدوارم که فصل آینده روزهای بهتری پیش رو داشته باشیم، برای فصل جدید با تغییراتی روبرو شدیم و می توانیم با تجربه گذشته و با انگیزه و توان بیشتر به رقابت ها فکر کنیم و امیدوار باشیم، حالا می توانیم به پیشرفت و تلاش مان برای اینده امیدوارتر شویم و به کمک بازیکنان به اهداف مهم مان دست یابیم.

 

وی افزود:

 

با توجه به اتفاق های که در دنیا با کووید روی داد هنوز هم نمی توانیم منتظر یک فصل عادی باشیم، با این حال خوش شانسیم که می توانیم به شروع فصل فکر کنیم و بدانیم که می توانیم فوتبال بازی کنیم. با این حال دنیا با شرایط متفاوتی روبروست و با وجود گذشت چند ماه هنوز نمی توان به شرایط عادی فکر کرد. ما نیاز داریم که خود را با بهترین وضعی که می تواند ما را به زندگی معمولی برگرداند همخوانی کنیم. با دانستن این شرایط تلاش می کنیم که خود را اماده یک فصل مهم دیگر کنیم. من شخصا در روز زندگی می کنم. هر چند که به اینده می اندیشیم اما نمی توانم با شرایط کنونی برنامه دراز مدتی برای اینده داشته باشم.

 

از او در خصوص پیرلو نیز سوال می کنند:

 

مربی، مربی ست و ما حالا نیاز داریم که روابط گذشته را به نحوه دیگری تنظیم کنیم، برای ما او حالا مربی ست حتی اگر چند هفته پیش آندره ا بود اما حالا شرایط فرق کرده و مسئله دیگری پیش امده و باید سلسله مراتب درست و به جا انجام شود.

 

تفاوت ساری و پیرلو

 

او جوان است و در ابتدای راه و خیلی زود هدایت تیم بزرگی را به دست گرفته، اسان نخواهد بود اما مهم این است که او با فضا و محیط یووه کاملا اشناست. سن هر چند مهم است اما در این شرایط کاملا در نظر گرفته نخواهد شد، زیرا اهمیت شناخت محیط و تجربه بودن در این شرایط بسیار ارزنده است. او کاملا به یووه و اندیشه های این باشگاه اگاه است. تفاوتش با ساری در سن و تجربه خواهد بود اما برای من تفاوت مهم در شناخت فضا باشگاه است. هر چند در خصوص ساری شرایط پیچیده است و نمی دانم که حتی زمان مناسبی باشد یا خیر، اما با وجود مشکلات و انتقادات به نظر من ما خوب بودیم، ما احترام زیادی برای او قائل هستیم و این احترام برای شخصیتی ست که او دارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: